Benefity Scheppach

U nás získáte nejen kvalitní nářadí Scheppach, ale i naprostou jistotu před i po nákupu. Jsme autorizovaný prodejce a servisní partner. Ať už potřebujete vyřešit záruční opravu, sehnat specifický náhradní díl, vrátit zboží nebo reklamovat, jsme tu pro vás. Rychle, férově a bez starostí, s plnou podporou a transparentností.

 

 


Tak jednoduché to je

Rychlé vyřízení

Váš čas je drahý, proto garantujeme rychlou a efektivní komunikaci. Ať už jde o poptávku servisu, náhradních dílů, nebo řešení reklamace či vrácení zboží, naše odpověď přijde obratem a proces probíhá bez zbytečných prodlev.

 

Seženeme každý díl
Díky přímému napojení na centrální sklad dodavatele Scheppach umíme zajistit i díly, které běžně skladem nejsou. Stačí znát model vašeho stroje.

Postaráme se o servis
Jsme váš spolehlivý partner pro veškerý záruční i pozáruční servis. Naši zkušení technici (nebo technici autorizovaného centra) znají stroje Scheppach do posledního detailu a zajistí profesionální opravu, prodlouží životnost vašeho nářadí a udrží ho v nejlepší kondici.


Jsme Váš partner i v případě, že se něco pokazí

U nás získáte nejen kvalitní nářadí Scheppach, ale i naprostou jistotu před i po nákupu. Ať už potřebujete vyřešit záruční opravu, sehnat specifický náhradní díl, nebo vám produkt z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, jsme tu pro vás. Rychle, férově a bez starostí. Více informací se dozvíte zde.

A jak to funguje?

Záruční servis 

  • Vyplňte záruční formulář , který jste obdržel emailem společně s fakturou při zakoupení stroje. Případně si jej můžete stáhnout nebo vyplnit na naších stránkách.

  • Odešlete formulář na email: reklamace@tomek-naradi.cz

  • Náš kolega Vás bude obratem kontaktovat ohledně termínu svozu zásilky. 

Odstoupení od smlouvy

 

Samozřejmě může nastat situace, kdy Vám objednaný produkt z nějakého důvodu nemusí vyhovovat. U nás žádný problém. Do 14 dnů nám můžete produkt zaslat zpět bez udání důvodu.

  • Vyplňte formulář o odstoupení od smlovy , který jste obdržel emailem společně s fakturou při zakoupení stroje. Případně si jej můžete stáhnout nebo vyplnit na naších stránkách.

  • Odešlete formulář na email: eshop@tomek-naradi.cz

  • Balík zašlete na adresu uvedenou ve formuláři. 

Pozáruční oprava nebo objednáva náhradního dílu.

  • Můžete využít náš poptávkový formulář nebo nás kontaktujte nás na emailu: servis@tomek-naradi.cz.

  • Náš kolega Vás bude obratem kontaktovat ohledně dalších informací, které jsou potřeba, jako je výrobní čislo produktu a jiné náležitosti.

FAQ

  • Jak dlouho trvá záruční oprava?
  • Snažíme se o maximální rychlost. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní, ale naším cílem je mít vše hotové podstatně dříve, často do 1–2 týdnů, v závislosti na složitosti opravy a dostupnosti dílů. O stavu vaší opravy vás budeme aktivně informovat.
  • Kdo platí dopravu stroje do servisu při záruční reklamaci?
  • Nestarejte se o dopravu. Po vyplnění reklamačního formuláře a naší autorizaci pro vás objednáme svoz zdarma přímo u vás doma nebo ve firmě.
  • Opravíte mi stroj i po záruce? Vyplatí se to?
  • Ano, samozřejmě. Jsme tu pro vás po celou dobu životnosti stroje. U pozáručních oprav vždy nejprve provedeme diagnostiku a nezávazně vám opravu naceníme. Vy se poté sami rozhodnete, zda se vám oprava ještě vyplatí, nebo zda investujete do nového stroje.
  • Nevím přesně, jaký náhradní díl potřebuji. Co mám dělat?
  • Žádný problém. Nejdůležitější je pro nás znát přesný model vašeho stroje (ideálně Art-Nr. z výrobního štítku). Vyplňte náš poptávkový formulář na díly, nahrajte fotku štítku a co nejlépe popište, o jaký díl jde (můžete přiložit i fotku poškozeného dílu). My už zbytek dohledáme za vás.